Gyakran ismételt kérdések
Megrendelés
-
Hogyan tudok rendelni? Mik a rendelés lépései a weboldalon?
A megrendelésed telefonon, weboldalunkon és e-mailben is leadhatod.
Rendelés leadásának lépései honlapunkon:
- Bejelentkezés.
- Több szállítási cím esetén a használni kívánt kiválasztása. Ezt az "Étlap" oldalon, a hétválasztó gomb mellett található legördülő menü segítségével teheted meg.
- Az étel kiválasztása. A mennyiséget a +/- gombok segítségével állíthatod be.
- A jobb felső sarokban látható kosár ikonra kattintva láthatod, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőséged nyílik az ételek mennyiségének változtatására, a kosár tartalmának törlésére, illetve a vásárlás folytatására az "Étlap" oldalra történő visszatérés után.
- A "Vásárlás" gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a lenyomásával megtörténik a megrendelés, és az ügyfélszolgálatunkra beérkezik a rendelés.
- A fizetés módjának kiválasztása. (Erről a "Fizetés" c. pontban olvashatsz részletesen.)
- A regisztrált e-mail-címedre visszaigazoló e-mailt kapsz tőlünk.
-
Mikor és hogyan rendelhetek?
Előrendelést (következő hétre) vasárnap 12 óráig, aktuális hétre a megrendelést, módosítást és lemondást hétfő illetve kedd 12 óráig fogadunk el.
Azaz napi rendelést, módosítást és a lemondást a következők szerint tudjuk fogadni:
- vasárnap 12:00-ig: a következő hét, azaz a hétfőt is tartalmazó rendeléseket is
- hétfő 12:00-ig: az aktuális hét estén keddtől vasárnapig
- kedd 12:00-ig: az aktuális hét szerdától vasárnapig, azaz hétvégére is ez az utolsó időpont!
- kedd 12:00 után már csak a következő hétre tudod leadni a rendelésed!
Pl: vasárnap elfelejtettél rendelni a következő hétre, akkor ezt hétfőn vagy kedden még megteheted 12 óráig. Viszont ha kedden délig még nem adtad le az igényed, akkor sajnos már csak jövőhétre tudjuk fogadni.
-
Van-e minimum rendelés?
Nincsen minimum rendelés. Akár egy napra is rendelhetsz ételeinkből.
-
Módosíthatom/lemondhatom a megrendelésemet?
Aktuális héten, napi rendelést hétfő és kedd 12 óráig, az egész heti rendelést pedig vasárnap 12 óráig módosíthatod.
-
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Weblapunkon, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül és e-mailben is lehetőséget biztosítunk megrendelt ételek lemondására.
Rendelés lemondásának lépései honlapunkon:
- Belépés.
- Az "Élő megrendelések" almenü kiválasztása a saját név alatti legördülő menüből.
- A megrendelt ételek mellett található +/- gombok használatával a kívánt mennyiség beállítása. A "Jóváhagyom a módosítást" gomb megnyomása.
- A "Törlöm az összes rendelést" gomb megnyomása, amennyiben a teljes rendelést szeretnéd törölni.
- A regisztrált e-mail-címedre a lemondást visszaigazoló e-mailt kapsz tőlünk, az összesítőben az összeg negatív előjelet kap.
Szállítás
Hozzám is szállítanak?
-
Van szállítási díj?
Igen, szállítási területeinken egységesen 200 Ft/nap/cím a házhozszállítás összege.
-
Hogyan tudom megváltoztatni a szállítási címet?
- Belépés.
- A kívánt "Szállítási címek" almenü kiválasztása a saját név alatti legördülő menüből.
- Új címet megadása az "Új szállítási cím hozzáadása" gombbal.
- A nem használt szállítási cím inaktívra állítható a mellette található "Inaktiválás" gomb segítségével.
Szükség esetén újra aktíválható az "Aktiválás" gombbal.
-
Mikor kapom meg a megrendelt ételt?
Legkésőbb ebédre ott vagyunk nálad! Ételeinket 6-13 óra között az alábbiak szerint visszük el hozzád:
- HÉTFŐN a hétfőre leadott rendelést;
- KEDDEN a keddre leadott rendelést;
- SZERDÁN a SZERDÁRA ÉS CSÜTÖRTÖKRE leadott rendelést; (azaz csütörtökön nincs kiszállítás)
- PÉNTEKEN a péntekre és hétvégére leadott rendeléseket.
A nagy melegre való tekintettel szállítóink már 4 órától dolgoznak, így a nyári időszakban a megszokotthoz képest, hamarabb eljuthat hozzád az étel. -
Munkaszüneti napra is rendelhetek? Hogyan kapom meg a hétvégére rendelt ételt?
Jelen pillanatban hétvégére és munkaszüneti napokra nem tudunk szállítani.
Fizetés
-
Készpénzzel vagy utalvánnyal szeretnék fizetni. Kinek adhatom oda?
Készpénzzel vagy utalvánnyal történő fizetés esetén új megrendelőink az első szállítási napon a területi képviselőnek fizethetnek.
-
Fizethetek bankkártyával?
Természetesen. Online megrendelés esetén bármilyen erre alkalmas bankkártyát használhatsz. Személyesen viszont csak készpénzt áll módunkban elfogadni.
-
SZÉP kártyát is elfogadtok?
Igen, az OTP, a K&H és az MKB által kibocsátott SZÉP kártyával is fizethetsz online vásárlás esetén.
-
Étkezési utalványt is beválthatok?
Természetesen. Jelenleg a következő utalványt fogadjuk el: Ticket Restaurant.
-
Kedvezményes áron rendeltem, mégis le szeretném mondani. Megtehetem?
Sajnos lemondást kedvezményes árak esetén nem áll módunkban elfogadni.
Ételeinkről
Minden más
-
Kinéztem a jövő hétre egy kedvenc ételemet. Változhat az étlap?
Elvétve változhat. A változtatás jogát fenntartjuk.
-
Meddig tehetek panaszt?
Panasztételre 30 napon belül van lehetőséged.
-
Pont úgy fog kinézni az étel, mint a fényképen?
A nyomtatott és elektronikus képi anyagaink illusztrációkat is tartalmaznak.
-
Leadtam a megrendelésemet. Biztosan kiszállítják?
Nem jellemző, hogy visszautasítsunk egy megrendelést, de az ehhez való jogot fenntartjuk. A megrendelés teljesítésének visszautasítása csak nagyon indokolt esetben fordul elő.
-
Ki az ételek forgalmazója?
A Mindenmentes Food ételek forgalmazója az Organic Market Kft.
-
Van boltotok, szakácskönyvetek, receptek?
A Mindenmentes Food egészséges alapanyagokból készült ételek készítésével és házhozszállításával foglalkozik. Boltunk, szakácskönyvünk vagy receptgyűjteményünk nincsen.